tirsdag 30. desember 2008

Nyttårsaften - verdens mest opskrytte fest!


Jeg husker før i tiden... Hmmm... Det vil si, da jeg var 18 år, da gledet jeg meg sinnsykt til nyttårsaften!
Bare tanken på å endelig få feste med venner og drikke seg dritings den kvelden, UTEN foreldre, var helt utenojordisk wünderbar!

Så dro vi da, meg og min kusine, til arna på hjemme alene fest. Og han som hadde festen var tydelig skit-nervøs, for det eneste han gjorde på festen var å fortelle hvor dyr og sinnsykt antikk de møblene vi satt i var, og at vi helst ikke måtte lage rumpemerker i dem. Greit nok, vi var forsiktige. Vi var også dritlei hele fyren som bare maste.
Det hele toppet seg da min kusine hadde tatt seg en dram og to for mye.
Hun løpte ut på kjøkkenet og spydde i vasken.
Da klikket det for hjemme-alene-fest-masekråke-gutten. Han ble så forbanna og skjelte ut min kusine, for han måtte jo vaske vekk spyet hennes. Som havnet i kjøkkenvasken!
Så jeg klikket tilbake. Nok er nok! Hele kvelden hadde han klaget og mast... Jeg bannet og steikte som jeg aldri har gjort før, og ringte sjåføren vår, så vi ble hentet.

Etter den gangen har jeg ikke hatt noen store forventninger for nyttårsaften. De gøyeste festene er jo de som er ellers i året!

Godt nyttår, godtfolk! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar