onsdag 29. juli 2009

Sykkeltyveri!


I går kl 2140 låste jeg sykkelen min utenfor Lyder Sagens gate. Jeg låste den fast rett utenfor leiligheten til PK, der jeg skulle henge ut en time før vi skulle videre på Garage. Jeg låste den fast i et gjerde, sammen med sykkelrammen og bakdekket. Jeg dobbeltsjekket at alt var låst sammen før jeg gikk inn. Det pleier jeg å gjøre.

Etter en times tid stakk vi ut. Da ser jeg at sykkelen min er borte, og at de som har tatt den har satt igjen en annen sykkel til meg, ulåst. For en god gjerning! Ikke bare tok de min 3 måneder gamle sykkel, de satt igjen et vrakgods til meg også! Happy fucking birthday!!
Hadde de bare tatt et dekk eller setet eller lykten min, men når du faen meg står og klipper av hele låsen og stikker av med hele sykkelen, da snakker vi organisert kriminalitet. Og det suger så jævlig balle at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!

Faen!

Jeg håper de som har stjelt den kræsjer med en dampveivals og blir i ett sammen med nylagt asfalt!! Jeg håper også at hunden til ungen deres dør.

Hva i helvete skal man egentlig gjøre, når det tydeligvis ikke hjelper å låse sykkelen sin?! Til min neste sykkel skal jeg anskaffe alarm, 10 mopedlåser og en device som gjør at når man tar på sykkelen, så får man så mye støt at man besvimer. Blir den også stjelt, så er det vel ikke meningen at jeg skal eie en sykkel. Da får jeg begynne på lappen.

1 kommentar: